26 Şubat 2011 Cumartesi

Şoförlüğe İlk Adım :)


Bugün güzel bir gündü. Yıllardır hayalini kurduğum ehliyetimi almak için ilk adımı atmış bulunuyorum. Sürücü kursuna yazıldııım :) Doğum günü arefesinde baya iyi oldu bu. Görmemiş ehliyet alacakmış denebilir, doğrudur kaç kere gördüm, kaç kere ehliyetim oldu ki? :)
Neyse efendim gittik işte kursa, şartlar konuşuldu edildi, program anlatıldı, bir süre yaşımın gerçekten 19 olduğuna inanamayan kurs sahibine tavırlar yapıldı felan derken baktım el sıkışıyoruz "hayırlı olsun"larla.
İşin bu kısmı kolay olanı. Asıl mesele bundan sonra başlıyor kanımca. Ben ki hayatımda direksiyon başına geçmemiş biri olarak nasıl olacakta bir kaç aya kadar sürücü olmaya hak kazanacağım merak ediyorum. Bu olayı kafamda çok büyütüyorum. Araba kullanmak çok özel bir yetenek istiyormuş ve ben onu yapamazmışım gibilerinden. Oysa ki trafikte gördüğümüz binlerce sürücü bu olayın hiç de sandığım gibi büyütülecek bir şey olmadığını gösteriyor. Bekleyelim bakalım. Yaşayıp göreceğiz zor muymuş kolay mı? :)
E şimdiden başladım ilerisi için hayaller kurmaya. Bir kayıtta bunlar oldu, ehliyetim elime verildiğin neler olur merak konusu doğrusu. Onu da o zaman paylaşırım elbet :)
Ve bugünlük de bu kadar okur. Mutlu kal...