24 Şubat 2011 Perşembe

Siz Hiç Bayat Poğaça Oldunuz mu?

Ben oldum. Bugün bayat bir poğaça oldum. Bayat poğaça gibi tatsız ve kuruydum.
Bir acayiptim bugün. Kendimi uyuşuk kedi gibi hissettim durdum. Canım hiçbir şey yapmak istemedi. Yaptığım şeylerden hiç birini de zevk alarak yapmadım.
Şu an şu yazıyı bile zorla yazıyorum. Madem zorla, niye yazıyosun? denebilir ama içinde bulunduğum hal-i vaziyeti dile getirmek istedim. Kendimi koca bir boşlukta hissettim bugün. Ne yapsam sorusuna cevap düşünemeyecek kadar uyuşuk. Doğru düzgün ne kitap okudum ne ders çalıştım. Şimdi de bunun vicdan azabını çekiyorum. Ama içimden gelmedi işte hiçbir şey yapmak. Yatıp bir on gün uyuyasım var;  ama yapmam gereken tonlarca da şey var!
Umarım yarın sabah uyandığımda bu durum bitmiş gitmiş olur. Bu halde devam etmemeliyim. Kendime taze bir ben lazımm.
Şu günlerde yalnız bu ruh halimden değil, birçok yönden tazelenmek istiyorum aslında. Sertapcığım ne de güzel söylemiş bu olayı: "Kendime yeni bir ben lazım!"

Buyrunuz: