8 Mayıs 2011 Pazar

Varlığınız Kutlu Olsun!



Annem ve tüm anneler...
Söz konusu "anne" ise eğer; onu tarif etmeye, onun kutsallığını, değerini anlatmaya gücümün yeteceğini hiç sanmıyorum. Anneliğin iki üç kelimeyle anlatılıp bitirilebilecek bir değer olmadığından ötürü elbet...
Ama yine de bu özel günün hatırına bir kaç söz edeyim istedim.
İlk günden karşılıksız sevgiyi sınırsızca bize sunan en değerli varlıklar onlar; fedakarlığı, emeği sonsuz olan...
Her anne benim için kutsaldır, özeldir, değerlidir ama herkesin canı başkadır ya işte bu yüzden benim canım da bir başka!...
Çok uzatmak istemiyorum; zira onların günü yalnız bugün olmadığı gibi, değerleri de yalnız bugüne mahsuz değil.

Hiç bir söz onların kutsallığını, güzelliğini anlatmaya layık olamaz; tüm anneler, tek bugününüz değil varlığınız kutlu olsun! ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buyrun Yorum Sizin: