16 Haziran 2011 Perşembe

Buna Belki De Kaçmak Derler





Bugün bir işim nedeniyle bir yere gitmem gerekti. Bu yüzden sabah erkenden çıktım yola. Mesafe uzun olmasına rağmen bir vasıtaya binmek istemedi canım. Yürümek istedim. Sabahın temiz havasını içime çekerek ve sokakların sessizliğini dinleyerek yürümek... Epey yürüdüm. Sandığımdan da uzun geldi yol ve yürürken düşündüm; bir çok şey düşündüm, hayal ettim, sorguladım, yargıladım felan... Yürümek iyi geldi bana. İşim olmasa daha kilometrelerce yürümek isterdim.
Yürümek, hele de böyle sokaklarda kimselerin olmadığı, sessizliğin ve sakinliğin hüküm sürdüğü vakitlerde yürümek çok iyi geliyor bana. Seviyorum; çünkü yürürken özgür hissediyorum kendimi. Yürürken dönüp arkama baktığımda bir çok şeyin geride kaldığını ve önümde nereye vardığını bilmediğim uzun bir yol olduğunu bilmek huzur veriyor bana. Yürüyorum işte bu yüzden. Hep yürümek istiyorum.

Sadece yürümek, yürümek ve buralardan gitmek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buyrun Yorum Sizin: