10 Mayıs 2011 Salı

Sanatsal Şıftırmalar

Şimdi ben fotoğraf sanatına ilgiliyim, fotoğraf çekmeyi ve çekilmeyi fazlasıyla seviyorum ya; aç parantez, ama hiç fotojenik değilimdir, kapa parantez. Her neyse, böyle profesyönel anlamda sanatsal çekimler yapmak istiyorum, bunun için bir kursa ihtiyaç olduğunun da farkındayım lakin henüz ona sıra gelmedi. Ama en kısa zamanda bir fotoğrafçılık kursuna gitmek planlarım arasında yer alıyor.
Yine de o zamana kadar kendi çapımda, kendi acizane dijital fotoğraf makinemle çekimler yapıyorum ama pek sanat kaygısı gütmeden.
Geçen gün estiler dedim dur bi' deneyim, bakalım nasıl bi' şey çıkaracağım ortaya. Denemelerimin adı da sanatsal şıftırmalar olsun. Şıftıra şıftıra geliştiririm elbet diye...
Efenim kendi odamda, küçük kaktüsümle -adı ökkeş- felan bir şeyler yapmayı denedim.
Ee sadede gel derseniz, sonucun, amatör biri için çok da kötü olmadığını düşünüyorum.
Lafı uzatmadan fotoğrafı sizlerle paylaşıp, takdiri size bırakıyorum. Saygılar...

Dipnot: İlk deneme olduğu için elbette ki kusurlar, eksikler olmuştur; lakin bu alanda kendimi geliştirmeye kararlıyım. Bi' 10 sene sonra felan bir fotoğraf sergim olsa mesela hiç fena olmaz derim ;)


buyrunuz işte o fotoğraflar:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buyrun Yorum Sizin: