28 Mayıs 2011 Cumartesi

Piknik Yapmayı Severler (:



Piknik yapmanın çok güzel ve eğlenceli bir aktivite olduğunu düşünüyorum. Tatlı telaşla lezzetler hazırlanıyor, sohbetler ediliyor, oyunlar oynanıyor ve bunun gibi nice şenlikler... İnsan piknik yaparken eğleniyor, stres atıyor, keyifleniyor felan. Yorgunluğu da oluyor elbet ama tatlı bir yorgunluk oluyor bu ve o güzel güne değiyor. Yenilenler, içilenler piknikte daha bir lezzet buluyor sanki. Ortamın şenliğinden ve sıcaklığından etkileniyor olsa gerek :)

Piknik yapmayı seviyorum...
İnsanları tanımayı ve onlarla kaynaşmayı; onlarla güzellikleri paylaşmayı...
Lakin piknikte börtü böcek sevmiyorum, alerjim var kaşınıyorum :)
Ha bir de, piknik alanlarına giden yolların bu kadar sarp kayalıklar arasında, dar ve virajlı yollar olmasından müzdaribim. Bu yönde biraz korkum var da.

Ama her şeye rağmen pikniği seviyorum! (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buyrun Yorum Sizin: